🅜🅔🅛🅘🅚🅐🅜🅔🅛🅘🅚🅐، تا این لحظه: 18 سال و 12 روز سن داره
𝕄𝕪 𝕓𝕝𝕠𝕘𝕄𝕪 𝕓𝕝𝕠𝕘، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
❤️❤️Fatima and Me ❤️❤️❤️❤️Fatima and Me ❤️❤️، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
(taha❤️🥰 my Brother )(taha❤️🥰 my Brother )، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آسمونی شدن سردار 😓😭آسمونی شدن سردار 😓😭، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
Mahya❤️😃🌹Mahya❤️😃🌹، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
M.A.G.GhM.A.G.Gh، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
shSshS، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
Fatima 🌹😃Fatima 🌹😃، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات وانیلی💖

میشه لطفا یه صلوات برای تعجیل در ظهور بفرستی :)

روز هایی که خوشمزه می گذرند 😍🤩🤣...

1399/4/26 18:26
نویسنده : меliка
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام و صد سلام 

خوبید ؟ 

خوشید ؟ 

سالم و تندرستید ؟ 

انشاءالله که عالی باشید 

این روزای کرونایی در حال گذرن چه خوب چه بد میرم که دیگه نیان من که تصمیم دارم از امروز کمتر با گوشی کار کنم و بیشتر درس بخونم 😊 عجیبه ولی من هنوز نوت هام کامل نیست 🤣🤣🤣😁 

ارسال مقاله ۳ روز به تعویق افتاد این مقاله وواااقعااا عالی داره پیش می‌ره با تشکر خییییللللییییییی فراوان از نفسی که همه ی کارا گردن ایشون بود ⁦❤️⁩😘

خدایا شکرت بابت همه ی همه‌ی همه چی ⁦❤️⁩😍🤲

دیروز پس از مدت بسییااارر طولانی خاله ها و دانیال اومدن خونه مون و کلییی بهمون خوش گذشت و شام نگهشون داشتیم 😁⁦❤️⁩

از خاطرات دو تا فسقلی بگم یکم : 😉

طاها که مشغول ورزش و بازی نفس خواهری 😍 خیلییی دوست دارم 

فسقلی هم که مشغول نقاشی و آجر بازی و عروسک بازی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🤩 قربونت برم من گلم 🦄⁦❤️⁩🤩

وووووو اینکه ۹ روز مونده به تولد داداشی 😉🌻⁦❤️ 😍😘

راستی اون روز آقای پدر دو تا عینک خیلی خوشگل گرفته بودن که بعدا کاشف به عمل آمد که یکیش مال منههههه 😎🥳 

خب این پست هم به پایان رسید روز های شادی و خوشمزگی که انشاءالله همیشه شادی توی خونه ها باشه 

ملیکا تا این لحظه ۱۴ سال و ۲ ماه و ۱۰ روز سن دارد 😁⁦❤️⁩🥳

پسندها (4)

نظرات (2)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
26 تیر 99 20:03
هميشه خوش بگزره😘
меliка
پاسخ
ممنون نسرین جون 😍
fatima
8 مرداد 99 12:47
🙂😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎